Welkom op ons reisweblog, reis je mee? - Reisverslag uit Slagharen, Nederland van Joke Schlepers - WaarBenJij.nu Welkom op ons reisweblog, reis je mee? - Reisverslag uit Slagharen, Nederland van Joke Schlepers - WaarBenJij.nu

Welkom op ons reisweblog, reis je mee?

Door: joke

Blijf op de hoogte en volg Joke

07 Februari 2015 | Nederland, Slagharen

Yes, het is bijna zover. Nog 12 dagen voor wij vertrekken naar Nieuw Zeeland. Naarst het feit dat we op familie bezoek gaan zullen we ook vier weken gaan trekken met een camper. Het beloofd een bijzondere reis te worden. We vliegen met de Emiraten in een Airbus A380. Dat alleen al is een hele belevenis. Om een idee te krijgen van onze reis kijk dan even op het routekaartje hieronder.

Ben je geïnteresseerd in hoe het ons vergaat, dan kun je ons volgen op dit reis-weblog. Wij vinden het heel fijn om reacties te ontvangen. Aarzel dus niet om een berichtje te sturen. We zullen proberen zo af en toe een berichtje met wat foto's te plaatsen en misschien wel een stukje video.

Wil je op de hoogte blijven van al onze avonturen, schrijf je dan in voor de mailinglijst en ontvang direct een e-mail voor elk nieuw reisverslag! Ga daar voor naar "Blijf op de hoogte"-blok op deze pagina! Wordt het je te veel om vanuit dit koude kikkerland ons te volgen in het prachtige en vooral warme Nieuw Zeeland, dan kun je je hier natuurlijk ook weer uitschrijven/afmelden. Deze eerste mail ontvang je omdat wij je toegevoegd hebben.

Bij voorbaat dank voor je reactie en veel plezier met het meereizen.

Groeten,

Joke, Tjon, Emiel en Annet

• 07 Februari 2015 - 17:18

Marian Feddema:

Een hele fijne reis toegewenst.

• 12 Februari 2015 - 20:52

Bernadette:

een fijne vakantie geniet er van

• 15 Februari 2015 - 13:13

Gerard:

Al druk met de laatste voorbereidingen? Het komt nu toch wel dicht bij!

• 15 Februari 2015 - 15:40

Joke Schlepers:

Supper

• 16 Februari 2015 - 21:24

Marian:

Nog 5 dagen en dan gaat het avontuur beginnen.

• 19 Februari 2015 - 15:24

Diana:

Heel veel plezier,en geniet ervan!

• 20 Februari 2015 - 14:28

Alien:

Veeel plezier, niet te bruin worden hexxx

• 20 Februari 2015 - 15:17

Harrie:

Zijn jullie er al?

• 25 Februari 2015 - 16:42

Harjan Winter:

de eerste foto's zien er geweldig uit.

veel plezier daar, maar dat lukt wel.

trouwens mooie camper, kunnen jullie er goed in met zijn vieren.

groet,

Harjan

• 03 Maart 2015 - 12:15

Gerard Anbergen:

Hallo familie Schlepers,veel verslagen gemist ik kijk ze allemaal nog even door computer problemen.
    Een goede strat gewenst in iedergeval