Bezoek familie Schlepers - Reisverslag uit Whakatane, Nieuw Zeeland van Joke Schlepers - WaarBenJij.nu Bezoek familie Schlepers - Reisverslag uit Whakatane, Nieuw Zeeland van Joke Schlepers - WaarBenJij.nu

Bezoek familie Schlepers

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Joke

26 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Whakatane

23 februari: ‘s Morgens weer vroeg op, lekker op de veranda gezeten met een kop koffie en ik een glas thee met verse mint. Na een stevig ontbijt kwam Johnny met een hele oude Amerikaanse auto nog even toeren. Dat heeft echt wel wat zo’n auto: als die op trekt had ik het idee bijna te gaan vliegen, echt super gaaf .
Carina had ondertussen alles aan kant gemaakt. We gingen naar Anthony, de oudste, getrouwd met Rachel. En zoon Luc die in Australië woont en Lilly, die gewoon thuis is. Anthony heeft nog kiwi’s en grote koelschuren, die hij verhuurt. De ontvangst was erg leuk; we kregen koffie en Anthony kwam direct met bier, maar Tjon rijdt, dus nee. De kiwi’s bekeken en de grote koelschuren, maar daar zit nu nog niks in. Hij zei: “Wacht ik heb wat!” We dachten, nou wat dan; een bestuurbare helikopter een mooi speeltje voor in de grote schuur. Het was wel mooi om de grote kisten met de naam Schepers erop te zien.
Weer terug naar huis en daar lekker gegeten: Mais, rundvlees van eigen vee, snipperbonen en appelmoes, het is heerlijk! Peter en zijn vrouw Lian en de kinderen Max en Jasmin, die wonen ook mooi. Hij heeft melkkoeien. Een eindje van zijn woning , staat een carrousel waar 42 koeien tegelijk kunnen melken. Hij heeft plusmines 240 koeien en ook kiwi’s, maar die wil hij wel verkopen, om meer grond voor de koeien te kunnen hebben. Max en Jasmin vonden het super. Max heeft pas zijn zwemdiploma gehaald en we hadden nog een brief van oom Tonny mee gekregen. Hij was hier super blij mee. Dus we hadden nu iedereen gezien.
De planning voor morgen, is eerst boodschappen te doen en Johan en Carina wilden ons de Maoriconcert laten zien en de omgeving. Vanaf morgen gaan we zelf op stap met onze camper!

• 26 Februari 2015 - 08:33

Marian Feddema:

Leuk even te zien hoe de familie leeft, maar nu op naar het onbekende avontuur.
    Heel veel plezier.

• 26 Februari 2015 - 10:37

Bernadette:

leuk hoor, en heeft tjon al nieuwe korte broeken gekocht

• 26 Februari 2015 - 19:53

Riky De Bruijn:

Hartstikke leuk dat jullie het reuze naar de zin hebben.
    Wat we zo lezen genieten jullie er erg van.
    Voor jullie allen onze lieve groeten.

Thom en Riky

• 26 Februari 2015 - 20:23

Tonny Schlepers:

hallo luitjes ,fijn dat jullie zo genieten,p.s.Hermien en ik hebben maandag avond de sterrenhemel bewonderd en aan jullie gedacht...ha ..ha. veel plezier met z"n allen. gr. Tonny

• 03 Maart 2015 - 10:09

Louis:

Tjon en Joke wij wensen jullie verder nog een mooie vakantie toe.

Groeten Louis en Maria