Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Joke Schlepers - WaarBenJij.nu Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Joke Schlepers - WaarBenJij.nu

Wellington

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Joke

05 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Wellington

2 maart: Vanmorgen rustig wakker geworden op een erg mooie plek aan het water. Iets voor de middag naar het centrum van Wellington gereden. Dit is niet een onwijs groot centrum qua winkels, maar de verscheidenheid aan bouw is wel heel erg mooi om te zien. Hier hebben ze vast geen schoonheids commissie!! En toch………heb je zo een heleboel te kijken. Toch nog even gewinkeld, want Tjon wilde nog korte broeken. In een leuke klein winkeltje zag ik wel wat korte broeken, maar toen Tjon hoorde dat het een tweedehands winkel was, zei hij: “nee, ik kijk wel verder”. Maar je zult zien, het is wel gelukt, hij heeft korte broeken. Als je zo in de winkel straat loopt, of een terrasje pakt, dan weet je niet of het nu zomer of winter is. De mensen lopen met dikke jassen aan, mutsen op of anderen zijn juist heel zomers gekleed. Daarna nog langs de kade gelopen, erg bijzonder en eigenlijk niet te beschrijven hoe dat er uit ziet. We zijn 4 uur lang in de stad geweest en hier rond gelopen en toen weer naar de camper. Het was weer even zoeken om uit de stad te komen; met 4 rijbanen door de stad en dan maar hopen als je in de goede baan staat, maar met een goede bijrijder is het weer gelukt! Vandaag op dezelfde plaats binnen Wellington een slaapplaats gezocht, maar net iets verder. We staan op een parkeerplaats langs een strandje genaamd Corching Bay. Hier maar even wat in het zand geschreven.

• 05 Maart 2015 - 13:59

Gerdafikken:

Super leuk om jullie te volgen. Wat een belevenis zeg! Iets om nooit te vergeten!

• 06 Maart 2015 - 17:56

Annelien Beening:

Hoi Hoi, Super leuk om zo een beetje mee te kunnen kijken. Ziet er allemaal geweldig uit. Geniet er van.

• 07 Maart 2015 - 08:37

Marian:

Ben benieuwd wat voor korte broeken het nu geworden zijn.