15 maart: Waikanae Beach! - Reisverslag uit Waikanae Beach, Nieuw Zeeland van Joke Schlepers - WaarBenJij.nu 15 maart: Waikanae Beach! - Reisverslag uit Waikanae Beach, Nieuw Zeeland van Joke Schlepers - WaarBenJij.nu

15 maart: Waikanae Beach!

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Joke

16 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Waikanae Beach

Relaxdag! Heerlijk aan Waikanae Beach genoten van het mooie weer. Eerst al een lekkere kop thee op het strand. Met z’n allen aan het ontbijt . We waren vandaag de hele dag mooi op het strand. De hele dag van het mooie weer genoten en met Tjon nog een potje Jeu de Boules gespeeld. Af en toe het water in om af te koelen, maar er zaten krabben in het water en dat is niet prettig! Want voor je het weet heb je een krab aan je teen! Het is een mooi strand en veel mensen op de been. Je kon er ook mooi fietsen over het strand, er kwam geen eind aan. Er liggen daar ook veel schelpen en hout afval. Annet en ik konden het niet laten om daar iets moois van te maken!!
‘s Avonds nog uit eten geweest en na de tijd over het strand gewandeld; nog foto’s van de zonsondergang gemaakt.