Slagharen - Reisverslag uit Slagharen, Nederland van Joke Schlepers - WaarBenJij.nu Slagharen - Reisverslag uit Slagharen, Nederland van Joke Schlepers - WaarBenJij.nu

Slagharen

Door: joke

Blijf op de hoogte en volg Joke

20 Februari 2015 | Nederland, Slagharen

Gisteren hadden we een afscheidsfeest bij Annet en Emiel van de fam Bril. Dat was super gezellig.
Goed geslapen ik niet maar denken heb ik alles bij me, de koffer is dicht, en niet meer kijken!!
Tjon ging nog vanmorgen aan het werk dat voelde goed bij hem,
nu kan ook de reis voor tjon beginnen
Mijn zussen kwam van morgen nog even een bakkie doen,
erg gezellig en een paar goede tips. De postbode kwam nog langs, oma en jan, en de telefoon fluit maar door dat is er mooi dat iedereen mee leeft nu begint het er te kribbelen .
We wetten niet hoe Emiel en Annet het afgaat, maar de vierweken reizen ze met ons mee.
Om 5 uur gaan we van slagharen naar Amsterdam .

Nieuw Zeeland we kommen er aan

Groetjes Joke Tjon Emiel en Annet

  • 20 Februari 2015 - 15:42

    Marian Feddema:

    Een hele goede reis toe gewenst

  • 20 Februari 2015 - 16:12

    Gerdafikken:

    Hè Fam. Schlepers , Heeeel veel plezier en een goede reis. We houden jullie in de gaten!

  • 20 Februari 2015 - 19:31

    Hans En Ria:

    Tjon ,Joke,Emiel en Annet,
    Wij wensen jullie een hele goede reis toe en ter plaatse heel veel plezier en geniet met volle teugen aan alles wat jullie voorbij komt.Wij zullen jullie op de voet volgen.Groeten aan de rest van de Fam.namens ons.

  • 24 Februari 2015 - 18:41

    Titia Schlepers:

    Veel plezier daar en geniet er maar van. Groetjes aan iedereen daar.Liefs Titia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joke

Ik ga samen met mijn gezin een grote reis maken en vindt het leuk dit via deze site te delen.

Actief sinds 07 Feb. 2015
Verslag gelezen: 1365
Totaal aantal bezoekers 17639

Voorgaande reizen:

07 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 Februari 2015 - 21 Maart 2015

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: